Változik a Hivatal ügyfélfogadási rendje

A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal általános ügyfélfogadási rendje 2020. november 16-tól megváltozik. Szerdán 9:00–12:00 óráig, valamint 13:00–16:00 óráig várják az ügyfeleket. Pénteken, az eddigiektől eltérően, a hivatal nem fogad ügyfelet.

A hivatalban az ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint alakul:

Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 13:00 – 17:00 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek:  nincs ügyfélfogadás

A hivatali irodákban a személyes ügyintézés csak előzetes telefonos bejelentkezés és időpontfoglalás után történhet.

Az Adóiroda csak előzetes bejelentkezés és telefonos időpont foglalást követően fogad ügyfeleket. A bejelentkezést telefonon közvetlenül az Adóirodán kell megtenni, ügyfélfogadási napokon. Telefon: +36 26 785-104,  +36 26 785-123

Anyakönyvvezető csak előzetes időpont foglalást követően fogad ügyfeleket.
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)

Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Iroda csak előzetes időpont foglalást követően fogad ügyfeleket.
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)

Hatósági Iroda (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi bejelentések, birtokvédelem) szintén kizárólag előzetes bejelentkezés után kereshető fel.
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)

Humánszolgáltatási Iroda szociális ügyekkel foglalkozó része szerdától a tavaszi, jól működő módszert követi. A porta telefon hívására az ügyintéző munkatársunk kimegy és fogadja az ügyfeleket, ellátja nyomtatványokkal, átveszi és ellenőrzi a kitöltött papírokat és azok mellékleteit, valamint tájékoztatja az ügyfeleket.
Az ügyfelek a nevük kezdőbetűje alapján
A-Ny-ig a +36 26 785-055 számon Kozák Sylviánál,
O-Zs-ig pedig a +36 26 785-031 számon Krizbacher Auréliánál érdeklődhetnek.

pénztári ki- és befizetéseiket személyesen is intézhetik. A városháza portájáról lehet felhívni pénztáros munkatársunkat, aki az egyeztetés után a portánál tudja átadni vagy elvenni az adminisztrációs dokumentumokat és a be- és kifizetéseket.
Amely ügyfelünknek pénzügyi kérdése van, vagy egyeztetni szeretne (pl. bérlők) az telefonon egyeztethet vagy kérhet időpontot személyes ügyintézésre.
Telefon: +36 26 785 118, +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)